فروش انواع میکروفون با سیم | میکروفون با سیم شور و میکروفون یقه ای | میکروفون با سیم و رومیزی با کیفیت عالی

میکروفن با سیم AKG D5
برای خرید تماس بگیرید
0 تومان
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

وقتی نوبت به انتخاب میکروفون مناسب برای نیازهای خاص ما می رسد، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیریم. البته، بسته به اینکه در حال ضبط پادکست در حریم خصوصی خانه خود هستیم یا روی

صحنه ای در مقابل صدها نفر اجرا می کنیم، بسیار مهم است که مناسب ترین میکروفون را برای اهداف خود انتخاب کنیم.

اگرچه به معنای واقعی کلمه صدها جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، یکی از واضح ترین نکاتی که باید در مورد آن فکر کنید این است که آیا میکروفون جدید شما بی سیم خواهد بود یا خیر.

 حالا بیایید نگاهی به مزایای میکروفون های با سیم بیندازیم

میکروفون ها که از ابزارهای مهم سیستم صوتی به حساب می ایند که خود به دو دسته : میکروفون با سیم و میکروفن بی سیم تقسیم میشوند .

میکروفون با سیم نوع متداول تر و ابتدایی تر میکروفون ها هستند که در طی سالیان مورد ازمون و خطا قرار گرفته اند و امروزه برندهای قوی و معتبری به تولید میکروفن با سیم با کیفیت پرداخته اند .

تفاوت های تکنولوژیکی بین میکروفون با سیم و میکروفون بی سیم :

کیفیت سیگنال :

میکروفون با سیم معمولاً کیفیت سیگنال بهتری نسبت به میکروفون های بی سیم ارائه می دهند. این به این دلیل است که سیگنال مستقیماً از طریق کابل عبور می کند، بدون هیچ گونه تداخل یا افت کیفیت.

در مقابل، میکروفون‌های بی‌سیم باید سیگنال را از طریق امواج رادیویی منتقل کنند، که می‌تواند منجر به تداخل، حذف و سایر مسائل شود.

محدوده فرکانس :

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت محدوده فرکانس میکروفون است. میکروفون با سیم معمولاً محدوده فرکانس بیشتری نسبت به میکروفون های بی سیم دارند. این به این دلیل است که

میکروفون های بی سیم توسط فرکانس های رادیویی موجود محدود می شوند. در مقابل، میکروفون با سیم می توانند طیف وسیعی از فرکانس ها را بدون هیچ محدودیتی انتقال دهند.

فن آوری :

میکروفون های بی سیم از فناوری های مختلفی برای انتقال سیگنال استفاده می کنند. برخی از آنها از فناوری آنالوگ و برخی دیگر از فناوری دیجیتال استفاده می کنند.

میکروفن‌های بی‌سیم آنالوگ بیشتر در معرض تداخل و حذف هستند، در حالی که میکروفون‌های دیجیتال قابل اعتمادتر هستند. برخی از میکروفون های بی سیم از فناوری بلوتوث استفاده می کنند،

در حالی که برخی دیگر از فرکانس های رادیویی استفاده می کنند.

کابل ها و آداپتورها :

میکروفون با سیم برای انتقال سیگنال به کابل نیاز دارند. این کابل ها می توانند کابل های XLR یا انواع دیگر کابل ها باشند. انتخاب کابل‌های باکیفیت برای اطمینان از بهترین کیفیت سیگنال مهم است.

در مقابل، میکروفون بی سیم برای انتقال سیگنال به گیرنده و فرستنده نیاز دارند. برخی از میکروفون‌های بی‌سیم دارای آداپتورهایی هستند که به آنها اجازه می‌دهد با USB یا انواع دیگر اتصالات استفاده شوند.

کانال ها و فرکانس ها :

میکروفون بی سیم در کانال ها و فرکانس های مختلف کار می کنند. مهم است که میکروفونی را انتخاب کنید که روی فرکانسی کار کند که قبلاً در منطقه شما استفاده نشده است

فرکانس‌های UHF معمولاً برای میکروفون‌های بی‌سیم ترجیح داده می‌شوند زیرا برد و کیفیت سیگنال بهتری نسبت به فرکانس‌های VHF ارائه می‌دهند.

میکروفون‌ با سیم کانال یا فرکانس‌هایی برای نگرانی ندارند.

کیفیت صدا :

هنگامی که صحبت از کیفیت صدا به میان می آید، میکروفون با سیم به طور کلی برتر از میکروفون های بی سیم در نظر گرفته می شوند. میکروفون با سیم سیگنال پایدارتر و قابل اطمینان تری را ارائه

می دهند و در نتیجه صدایی واضح تر و یکدست تری دارند. این به این دلیل است که میکروفون با سیم در معرض تداخل سایر دستگاه های بی سیم یا فرکانس های رادیویی نیستند.

مزیت استفاده از میکروفن با سیم :

هنگام خرید میکروفون برای اجرای زنده، با دو نوع میکروفون مختلف، با سیم و بی سیم مواجه می شوید. همه ما می دانیم که میکروفون بی سیم سطح بالایی از راحتی و انعطاف پذیری را ارائه می دهد و مطمئناً

می تواند یک صحنه را تمیز نگه دارد. با این حال، اگر به تحرک روی صحنه نیاز ندارید، یک میکروفون با سیم می‌تواند راهگشا باشد. برای کمک به شما در انتخاب بهترین میکروفون برای برنامه خود، پنج مزیت میکروفن

با سیم را بررسی می کنیم.

یکی از ویژگی های میکروفون با سیم این است که تحت تأثیر نقاط مرده قرار نمی گیرد که گاهی اوقات می تواند سیگنال استفاده شده توسط نمونه های بی سیم را مهار کند. تقریباً به همان شکلی که تلفن ثابت

هرگز از سیگنال ضعیف رنج نمی برد، مگر اینکه سیم های فیزیکی آسیب ببینند، و همچنین میکروفون سیمی به دلیل جایی که شما ایستاده اید از کار نخواهد افتاد.

حتی پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند سیگنال را در مناطق دورافتاده از دست بدهند - همین امر در مورد میکروفون‌های بی‌سیم صادق است، بنابراین یک میکروفون سیمی این مشکل را

برطرف می‌کند.

از آنجایی که یک میکروفون با سیم از نظر فیزیکی به یک تقویت کننده یا تجهیزات ضبط متصل است، می توانیم مطمئن باشیم که سیگنال هیچ گاه متزلزل نخواهد شد، صرف نظر از موقعیت یا حرکات استعداد.

اگرچه در مقایسه با آزادی ارائه شده توسط یک میکروفون بی‌سیم، برد کوتاه‌تر می‌شود، اما احتمال تداخل سایر دستگاه‌های رادیویی که می‌توانند همزمان فرکانس‌ها را منتشر کنند، کم است.

از مزایای میکروفون با سیم می توان به کیفیت صدای بهتر، قدرت سیگنال و قابلیت اطمینان اشاره کرد. آنها همچنین مقرون به صرفه میباشند .

هنگام انتخاب یک میکروفون با سیم ، مهم است که الگوی قطبی را در نظر بگیرید. این به جهت گیری میکروفون اشاره دارد و می تواند بر کیفیت صدای گرفته شده تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک الگوی قطبی کاردیوئید

برای ضبط صدا از یک منبع عالی است، در حالی که یک الگوی همه جهته برای ضبط صدا از همه جهات بهتر است.

از شرکت های تولید کننده میکروفون با سیم :

♦ میکروفون با سیم شور
♦ میکروفون با سیم سنهایزر
♦ میکروفون با سیم بیرداینامیک
♦ میکروفون با سیم اکاجه
♦ میکروفون با سیم رود

میکروفن با سیم شور

کیفیت صدای بهتر:

 آنچه در آن قرار می دهید همان چیزی است که از آن به دست می آورید. یک کپسول میکروفون با کیفیت بالا که به خوبی با صدا یا ساز مطابقت دارد، بهترین راه ممکن برای دریافت صدای با کیفیت است.

با میکروفون بی سیم، شما اغلب در انتخاب کپسول های میکروفون محدود هستید و توانایی شما را برای امتحان میکروفن های مختلف برای یافتن بهترین تطابق محدود می کند.

بسیاری از میکروفون‌ بی‌سیم از companding برای فشرده‌سازی محدوده دینامیکی به یک تخصیص فرکانس کوچک استفاده می‌کنند.

می تواند تفاوت قابل توجهی بین آواز و ساز در میکروفون بی سیم در مقابل میکروفون با سیم وجود داشته باشد.

عملیات آسان :

 استفاده از میکروفن با سیم آسان است، فقط آن را وصل کنید و پخش کنید. همچنین، میکروفن با سیم زمان تنظیم سریع‌تری در بررسی صدا دارد، در حالی که سیستم‌های بی‌سیم به مدتی زمان نیاز دارند تا

مطمئن شوند که همه گیرنده‌ها روی کانال دیگری تنظیم شده‌اند، و اطمینان حاصل شود که هیچ تداخلی از سوی ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی محلی یا سایر سیستم‌های بی‌سیم وجود ندارد.

محل برگزاری عیب یابی میکروفن با سیم ساده است زیرا موارد کمتری وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش برود. می توان بلافاصله با یک کابل XLR جدید یا بررسی مسیر سیگنال به آن پرداخت.

قابلیت اطمینان :

میکروفون بی سیم نسبت به میکروفون با سیم میزان خرابی بیشتری دارد. در دنیای تولید، جایی که خیلی چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند، بی سیم یک منطقه دشوار دیگر از خرابی احتمالی را معرفی می کند.

تداخل بی سیم، اعوجاج میان مدولاسیون و افت خروجی به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و می تواند لحظه ای را که انتظارش را ندارید از بین ببرد. تا زمانی که کابل شما از کیفیت مناسبی برخوردار باشد،

میکروفون با سیم این مشکلات را نخواهد داشت.

بدون نیاز به باتری :

باتری میکروفون با سیم هرگز کم نخواهد شد، بنابراین نیازی به نگرانی نیست که عملکرد شما به طور ناگهانی به پایان برسد.  صرف نظر از اینکه چقدر از میکروفون استفاده می شود، هرگز به باتری نیاز نخواهد بود.

از آنجایی که یک میکروفون سیمی مستقیماً به تجهیزات ضبط یا بلندگو وصل می‌شود، برق را مستقیماً از این منبع دریافت می‌کند که به عنوان «فانتوم» شناخته می‌شود.

با میکروفون بی سیم، باتری ها ممکن است نیاز به شارژ مجدد ثابت داشته باشند، اگر به طور مداوم استفاده شوند.

هزینه کمتر :

میکروفون با سیم به سادگی هزینه کمتری دارد.معمولاً میکروفون های با سیم متوسط ​​​​اغلب به 1/3 هزینه میکروفون بی سیم می رسد.

به طور کلی، میکروفون های با سیم صدای بهتری دارند، استفاده از آنها آسان است، قابل اطمینان تر هستند، نیازی به باتری ندارند و به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر هستند.

اگر نیازی به حرکت در صحنه ندارید، میکروفون با سیم ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد.

برای تهیه انواع تجهیزات استودیویی و تجهیزات اجرای زنده ، میکروفون بی سیم و میکروفون با سیم میتوانید با مشاوران پلاس سیستم در ارتباط باشید.

 

میکروفن با سیم